Nejčastější otázky

Nejčastější otázky a odpověďi

 

1. Jakým způsobem provést objednávku?

V našem e-shopu, e-mailem nebo osobně (prosím domluvte si s námi schůzku). U stálých klientů je možná telefonická fixace ceny. Máme i odborně zdatné obchodníky, kteří mohou kdykoli zajet i přímo k Vám

 

2. Je cena na webu konečná?

Ano. Nemáme žádné skryté marže, doplatky apod. Ceny za produkty na našem webu jsou transparentní vč. DPH, pokud se na produkt vztahuje, vidíte konečnou cenu produktu, která je automaticky aktualizovaná dle ceny na burze a aktuálním kurzem €/koruny.

 

3. Je nějaké minimální množství odběru?

U určitých produktů (investičních stříbrných mincí) je minimální množství odběru. Vždy je uveden u každého produktu konkrétní počet pro určitý produkt. Některé stříbrné mince lze objednat jen po 20 nebo 25 kusech, je to balení v tubě od výrobce. Samostatně tyto produkty prodáváme jen v originální tubě od výrobce, jestliže byste chtěli spolu s Vaším dalším zbožím objednat menší množství, kontaktujte nás prosím.

 

4. Která cena je závazná?

Každých deset minut dochází k aktualizaci ceny s cenou zlata na komoditním trhu máte přehled o ceně za kolik u nás nakupujete. Do 100.000,-Kč u první objednávky fixujeme od 8:30-17:00 cenu ihned. U stálých klientů může být hranice posunuta.

Cena je stanovena v okamžiku objednávky a je námi naším potvrzením objednávky ve formě faktury fixována. Tím dochází k uzavření kupní smlouvy závazné pro obě strany.

Pro upřesnění: Vaše kupní cena je ta, za kterou si Vaše zboží vložíte do nákupního košíku. Tato cena je námi zafixována u výrobce (HERAEUS, ARGOR HERAEUS, UMICORE etc.). Vyhrazujeme si právo od kupní smlouvy odstoupit, pokud by změna ceny v době mezi vložením zboží do nákupního košíku a námi provedenou objednávkou u výrobce představovalo pro nás neúnosnou změnu kurzu ceny. (Jedná se o situaci například: odešlete objednávku po 17:00, kdy již nemáme možnost tuto cenu fixovat s výrobcem). Jestliže k tomuto případu dojde, bude celá částka, pokud byla uhrazena předem, vrácena na účet kupujícího.

 Při telefonní objednávce je cena zafixována v okamžiku telefonického hovoru a platná je bez ohledu na to, kdy Vám přijde potvrzení objednávky ve formě faktury.

 U objednávek nad 100 000,- Kč je nutno pro fixaci složit zálohu pro fixaci ceny (převodem, osobně nebo vkladem na pokladnu Fio Banky, případně v kanceláři společnosti). Výše zálohy závisí na výši objednávky, dostupnosti zboží, způsobu platby a doručení.

 

5. Jak mohu učinit objednávku v Eurech?

Na webu přepněte měnu na EUR. Objednávka bude vystavena v měně EURO.

  

6. Jak mohu zaplatit?

Bankovním převodem, v hotovosti nebo vkladem na pokladně v kterékoliv pobočce Fio Banky.

U objednávek s platbou v hotovosti při převzetí požadujeme u částky nad 100.000,-Kč uhrazení zálohy ve výši 10 % z celkové částky. Zboží, které je označené „delší dodací lhůta (14 dní a déle) požadujeme uhrazení celé částky předem. Zákonem je dán limit pro platbu v hotovosti 250.000,-Kč na osobu a den.

 

7. Jaká je dodací lhůta při osobním odběru?

Pokud je uvedeno „příští pracovní den“, stačí zboží den předem rezervovat. U každého produktu je uvedená dodací lhůta. Pokud je u zboží delší dodací lhůta je toto viditelně uvedeno u produktu, předpokládaný termín dodání je uveden v tabulce produktu u dodací lhůta. Dodací lhůta má pouze informativní charakter, jelikož závisí na výrobci a nemůžeme ji ovlivnit. Ve finále může být kratší i delší, než je uvedená.

 

8. Vykupujete zboží, které prodáváte?

Ano, veškeré zboží, které prodáváme, zpětně vykoupíme. Vždy je uvedena u každého produktu aktuální výkupní cena, která se stejně jako prodejní cena automaticky aktualizuje každých 10 minut dle spotové ceny a kurzu €/koruny. Pokud nám budete chtít své zboží prodat, otevřete výkupní formulář, vyplňte požadované informace a klikněte na odeslat. Po odeslání se k nám dostane Váš výkupní formulář a my Vám zavoláme zpět. Výkupní cena bude stanovena v okamžiku převzetí zboží dle aktuální výkupní ceny pro daný den. Bližší informace v kategorii Výkup.

 

 9. Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

Jako cenné psaní nebo balík Českou poštou, pojištěné do hodnoty ceny zboží. Maximálně však do 15 kg nebo pojistné hodnoty 1.000.000Kč. U zboží, u kterého je dodací lhůta „příští pracovní den“, je možno zboží zaslat na dobírku.

 

10. Jak je to s DPH?

Investiční zlato je podle zákona osvobozeno od DPH. Investiční platina, stříbro a paladium podléhají 21% DPH.

 

11. Chci koupit o váze několika desítek kg. Jak probíhá převzetí takto těžkého zboží?

Kontaktujte nás, naši klienti mají možnost parkování přímo před vchodem a zboží Vám přivezeme až k vozu.

 

12. Mohu si zboží vyzvednout a zaplatit osobně?

Ano, na adrese Panská 5, Praha 1

  

13. Mohu nakupovat anonymně?

Ano, až do výše 250.000,-Kč a ekvivalentu v eurech dle aktuálního kurzu ČNB. Platí na všechny platby v hotovosti uskutečněného během jednoho dne.

 

14. Je jiná možnost dodání zboží než osobní vyzvednutí?

https://www.synergygold.cz/cs/postovne

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...