Prázdný košík

Žádné produkty v košíku.

Často kladené otázky

Můžu si naspořenou částku vybrat předčasně?

Naspořenou částku nelze vybrat předčasně. Cílová částka se vztahuje k předem vybrané gramáži slitku cenného kovu. Spoření není časově omezeno, lze ho také bez jakékoliv sankce přerušit a kdykoliv opět ve spoření pokračovat.

Co se stane, když nestihnu poslat platbu?

Spoření do cenných kovů není v rámci naší společnosti Synergy gold časově omezené, klientovi proto nehrozí sankce ani pokuty. Zároveň ale za pravidelné spoření nabízíme klientům 2,5% z roční naspořené částky, kterou připíšeme klientovi na účet. 

Může se v průběhu spoření měnit cílová částka?

Ne. Při otevření účtu a nastavení cílové částky se vypočítává vstupní poplatek, který zahrnuje náklady spojené s vedením komoditního účtu a dalšími službami. Cílovou částku nelze proto během spoření variabilně měnit. Výhodnější  je pro klienta spořit nebo kupovat cenný kov vyšší gramáže, neboť u menších slitků a cílových částkách se rovněž odráží vyšší marže obchodníka. 

Pro koho je vhodné spoření do zlata?

Spoření do zlata je vhodné pro drtivou většinu investorů do cenných kovů. Postupným nákupem volatilního kovu jako je zlato, se v dlouhodobém horizontu průměruje cena nákupu.

Spoření je vhodné pro klienty, kteří v daný moment nechtějí zjišťovat, zdali dosáhnou na trojskou unci a je pro ně lepší si k tomuto cíli postupně spořit. Konzultovat vhodnost spoření může klient vždy probrat se svým finančním poradcem nebo experty ze společnosti Synergy Gold a.s., kteří jsou pro naše klienty k dispozici po celé ČR. 

Jsou součástí spoření nějaké pokuty nebo sankce?

Spoření nezahrnuje žádné pokuty nebo sankce. Při založení spoření se platí vstupní poplatek za vedení komoditního účtu. Klient má možnost spoření pouze přerušit, ale není vázán časovými omezeními. 

Co se bude dít po naspoření cílové částky?

Naspořenou částku klient vybírá ve formě fyzického zlata nebo jiného cenného kovu. Existuje rozdíl mezi dokončením spoření do konkrétního slitku a dosažením cílové částky.

V prvním případě vás budeme informovat, že jste dosáhl na konkrétní slitek s možností zaslání zdarma nebo uložení slitku u nás, což znamená postupné získávání fyzického zlata do vlastních rukou. Při dosažení cílové částky je však nutné založit nové spoření.

Je možné kromě zlata spořit do jiných cenných kovů?

Ano, umožňujeme klientům spořit prostřednictvím naší společnosti do zlata, stříbra a platiny, a to i kombinovaně. Spoření do mincí aktuálně nenabízíme kvůli jejich větší volatilitě a rychlejším proměnám cen.

Klient si vybírá z předem nastavených cílových částek a cílových gramáží cenných kovů prostřednictvím online formuláře. Na našich webových stránkách je vždy k nalezení aktuální produktová řada. Ceny slitků se vyvíjejí v čase, proto jsou předem nastavené částky orientační a v případě přiblížení k cílové částce komunikujeme individuálně s klienty, jak budeme konkrétně postupovat.

Může klient sledovat stav spoření a historii odchozích plateb?

Ano, v rámci klientského účtu na našich webových stránkách má klient přehledný graf s aktuálními nákupními cenami komodit. Zde se také ukládají transakce a klient může sledovat historii svých nákupů a zbývající procentuální částku k dosažení cílového spoření. Nabízíme klientovi komplexní přehled o naspořených částkách i nakoupených cenných kovech po celou dobu spoření. 

Odkud pochází vaše slitky cenných kovů?

Zlato pro naše klienty odebíráme od mezinárodně uznávaných evropských sléváren.

Garantuje Synergy Gold a.s. svým klientům odkoupení slitků zpět?

Ano, našim klientům garantujeme možnost vykoupení slitků od klientů zpět. Vlastní slitky, které nevykazují žádné známky poškození vykoupíme od klienta za 91,5% tržní hodnoty.

Klient nám může mj. nabídnout možnost odkoupení cizího zlata, v tomto případě však negarantujeme zmíněnou procentuální výši nákupu dle tržní ceny a výslednou cenu určujeme individuálně. 

Lze spořit do cenných kovů také v EUR?

Umožňujeme klientům spořit do cenných kovů jak v korunách, tak v eurech.

Ke vstupnímu poplatku

Jednorázový vstupní poplatek obsahuje správu komoditního účtu na několik let dle zvolené cílové částky a možnostech klienta, co se týče výše měsíčně zaslané částky v rámci spoření. V případě naspoření částky konkrétního slitku zajistíme bezplatně jeho expedici, první slitek vám zároveň osobně přiveze obchodní zástupce bez ohledu na místo, kde žijete v rámci České republiky. Zároveň našim klientům nabízíme limitované akční slevy na vstupním poplatku. 

Za pravidelné spoření odměňujeme naše klienty 2,5% z celkové naspořené částky za rok, které připočítáváme klientovi na komoditní účet ve zlatě. U spoření s cílovou částkou 2 000 000 Kč je vstupní poplatek 1,9 %, což v případě úhrady během jednoho roku znamená kompletní navrácení vstupního poplatku včetně odměny pro investora. Čím větší je nastavená cílová částka, tím menší procento vstupního poplatku klient zaplatí. 

Jakým způsobem provést objednávku?

V našem e-shopu, e-mailem nebo osobně (prosím domluvte si s námi schůzku). U stálých klientů je možná telefonická fixace ceny. Máme i odborně zdatné obchodníky, kteří mohou kdykoli zajet i přímo k Vám.

Je cena na webu konečná?

Ano. Nemáme žádné skryté marže, doplatky apod. Ceny za produkty na našem webu jsou transparentní vč. DPH, pokud se na produkt vztahuje, vidíte konečnou cenu produktu, která je automaticky aktualizovaná dle ceny na burze a aktuálním kurzem $/koruny.

Je nějaké minimální množství odběru?

U určitých produktů (investičních stříbrných mincí) je minimální množství odběru. Vždy je uveden u každého produktu konkrétní počet pro určitý produkt. Některé stříbrné mince lze objednat jen po 20 nebo 25 kusech, je to balení v tubě od výrobce. Samostatně tyto produkty prodáváme jen v originální tubě od výrobce, jestliže byste chtěli spolu s Vaším dalším zbožím objednat menší množství, kontaktujte nás prosím.

Která cena je závazná?

Každých deset minut dochází k aktualizaci ceny s cenou zlata na komoditním trhu máte přehled o ceně za kolik u nás nakupujete. Do 100.000,-Kč u první objednávky fixujeme od 8:30-17:00 cenu ihned. U stálých klientů může být hranice posunuta.

Cena je stanovena v okamžiku objednávky a je námi naším potvrzením objednávky ve formě faktury fixována. Tím dochází k uzavření kupní smlouvy závazné pro obě strany.

Pro upřesnění: Vaše kupní cena je ta, za kterou si Vaše zboží vložíte do nákupního košíku. Tato cena je námi zafixována u výrobce (HERAEUS, ARGOR HERAEUS, UMICORE etc.). Vyhrazujeme si právo od kupní smlouvy odstoupit, pokud by změna ceny v době mezi vložením zboží do nákupního košíku a námi provedenou objednávkou u výrobce představovalo pro nás neúnosnou změnu kurzu ceny. (Jedná se o situaci například: odešlete objednávku po 17:00, kdy již nemáme možnost tuto cenu fixovat s výrobcem). Jestliže k tomuto případu dojde, bude celá částka, pokud byla uhrazena předem, vrácena na účet kupujícího.

Při telefonní objednávce je cena zafixována v okamžiku telefonického hovoru a platná je bez ohledu na to, kdy Vám přijde potvrzení objednávky ve formě faktury.

U objednávek nad 100 000,- Kč je nutno pro fixaci složit zálohu pro fixaci ceny (převodem, osobně nebo vkladem na pokladnu Fio Banky, případně v kanceláři společnosti). Výše zálohy závisí na výši objednávky, dostupnosti zboží, způsobu platby a doručení.

Jak mohu učinit objednávku v Eurech?

Na webu přepněte měnu na EUR. Objednávka bude vystavena v měně EURO.

Jak mohu zaplatit?

Bankovním převodem, v hotovosti nebo vkladem na pokladně v kterékoliv pobočce Fio Banky.

U objednávek s platbou v hotovosti při převzetí požadujeme u částky nad 100.000,-Kč uhrazení zálohy ve výši 10 % z celkové částky. Zboží, které je označené „delší dodací lhůta (14 dní a déle) požadujeme uhrazení celé částky předem. Zákonem je dán limit pro platbu v hotovosti 250.000,-Kč na osobu a den.

Jaká je dodací lhůta při osobním odběru?

Pokud je uvedeno „příští pracovní den“, stačí zboží den předem rezervovat. U každého produktu je uvedená dodací lhůta. Pokud je u zboží delší dodací lhůta je toto viditelně uvedeno u produktu, předpokládaný termín dodání je uveden v tabulce produktu u dodací lhůta. Dodací lhůta má pouze informativní charakter, jelikož závisí na výrobci a nemůžeme ji ovlivnit. Ve finále může být kratší i delší, než je uvedená.

Vykupujete zboží, které prodáváte?

Ano, veškeré zboží, které prodáváme, zpětně vykoupíme. Vždy je uvedena u každého produktu aktuální výkupní cena, která se stejně jako prodejní cena automaticky aktualizuje každých 10 minut dle spotové ceny a kurzu $/koruny. Pokud nám budete chtít své zboží prodat, otevřete výkupní formulář, vyplňte požadované informace a klikněte na odeslat. Po odeslání se k nám dostane Váš výkupní formulář a my Vám zavoláme zpět. Výkupní cena bude stanovena v okamžiku převzetí zboží dle aktuální výkupní ceny pro daný den. Bližší informace v kategorii Výkup.

Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

Jako cenné psaní nebo balík Českou poštou, pojištěné do hodnoty ceny zboží. Maximálně však do 15 kg nebo pojistné hodnoty 1.000.000Kč. U zboží, u kterého je dodací lhůta „příští pracovní den“, je možno zboží zaslat na dobírku.

Jak je to s DPH?

Investiční zlato je podle zákona osvobozeno od DPH. Investiční platina, stříbro a paladium podléhají 21% DPH.

Chci koupit o váze několika desítek kg. Jak probíhá převzetí takto těžkého zboží?

Kontaktujte nás, naši klienti mají možnost parkování přímo před vchodem a zboží Vám přivezeme až k vozu.

Mohu si zboží vyzvednout a zaplatit osobně?

Ano, na adrese Panská 5, Praha 1

Mohu nakupovat anonymně?

Ano, až do výše 250.000,-Kč a ekvivalentu v eurech dle aktuálního kurzu ČNB. Platí na všechny platby v hotovosti uskutečněného během jednoho dne.

Je jiná možnost dodání zboží než osobní vyzvednutí?

Proč spořit se Synergy Gold

Jsme ryze českou společností působící na trhu s drahými kovy a jsme známí jako silný a spolehlivý obchodní partner v této oblasti. Disponujeme kvalifikovaným týmem odborníků v oblasti spoření a investic, kteří jsou etablováni na českém finančním trhu.

1

Ochráníte svoje peníze

2

Jsme ryze česká společnost

3

Získáte nejlepší servis na trhu

4

Po generace ověřený nástroj

5

Vracíme vstupní poplatek

Vyberte si měnu
CZK Česká koruna
EUR Euro